Jäsenmaksut 2023-2024

Alle kouluikäiset lapset 40e
Kouluikäiset lapset (7-13v) 50e
Aikuiset (14v-) 60e/vuosijäsenyys 30e/puolivuosijäsenyys tai 4e/kertamaksu, suurteollisuuspuiston työntekijöille jäsenmaksut 48€ / 24€
Seuran kiltalaiset 0€

Maksutavat: lasku/tilisiirto, kaikki liikuntaetuudet

Jumppaturva: Koko kauden jäsenmaksu sisältää Jumppaturva-vakuutuksen (myös kahdessa osassa maksettu vuosijäsenyys kattaa vakuutuksen). Lisätietoja vakuutuksesta löydät täältä

Vaikka seurassamme ei varsinaista voimistelu- ja valmennustyötä kilpatasolla tehdäkään, näemme silti tärkeinä arvoina yhdenvertaisen, tasa-arvoisen sekä avoimen ja vastuullisen lähestymistavan kaikessa toiminnassamme. Kaikenlaiselle kiusaamiselle on seurassamme nollatoleranssi

Jäsenenä voit osallistua kaikkiin aikuisten tunteihin rajattomasti! Kts. myös Jäsenetuudet sivun alaosasta.

Rekisteröityminen Hoika-jäsenpalveluun, kauden 2023-2024 ilmoittautumiset alkaen 21.8. Aikuisten tunneille ei tarvitse ilmoittautua erikseen, riittää, että ilmoittaudut toimintakaudelle ja maksat jäsenyytesi.

Lasten ilmoittautumiset alkavat 21.8. klo 9.00, ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, max 15/ryhmä.

Kaikkien jäsenien, maksutavasta riippumatta on rekisteröidyttävä Hoika-järjestelmään. Rekisteröitymisen voi tehdä vaikka heti. Sen jälkeen joka kausi ilmoittaudutaan toimintakaudelle (koko vuosi, puolivuosi). Järjestelmän kautta ilmoitetaan myös lapsi seuran jäseneksi ja tunneille. Huom! Rekisteröityminen on kätevintä tehdä tietokoneella.

Lasten ilmoittautuminen

Jos olet ilmoittamassa lastasi liikuntaryhmään: 1. rekisteröidy ensin itse jäseneksi 2. tee lapsesta alikäyttäjä oman käyttäjäprofiilisi alle 3. tee vasta sitten lapsen ilmoittautuminen valittuun ryhmään.

Aikuisten rekisteröityminen ja ilmoittautuminen kauteen

Aikuiset jäsenet rekisteröityvät järjestelmään sekä ilmoittautuvat sen jälkeen joka vuosi/kausi uudelle toimintakaudelle. Ilmoittautuessa valitse näytä-valikosta "KAIKKI" niin saat kaikki kaudet näkyviin. Jos ilmoittaudut ensin vain syyskaudelle, sinun tulee ilmoittautua uudelleen kevätkaudelle, jos haluat jatkaa jäsenenä.

Lasku tulee sähköpostiin ja maksukuitin kuvaa tai tositetta vastaan saat jäsenkorttisi jumpilta!

Liikuntaetuudella maksaessasi, muista laittaa asiasta viesti ohjeen mukaisesti hali.talous@gmail.com. Lasku tulee sähköpostiisi, mutta voit jättää sen siis huomioimatta. Smartumilla maksettaessa, voit mainita myös laskun viitenumeron, siellä on sellainen mahdollisuus annettu.

Jos sinulla on kysyttävää jäsenrekisteristä tai ilmoittautumisista, ota yhteyttä sähköpostilla hanv1965@gmail.com .

Lue ohjeet huolellisesti läpi ennen kuin ryhdyt kirjautumaan!
Yksityiskohtaisiin ohjeisiin pääset tästä.

Hoika-järjestelmään pääset tästä.

Jäsenetuudet

Porin Intersport Puuvillasta saat 10% alennuksen. Mainitse kassalla HaLi-jäsenyydestäsi, niin saat alennuksen.

Urheiluhieroja EMP:n, Eeva-Maria Perttulan sekä Urheiluhieroja Suvi Salosen palveluista 10% alennus. Alennuksen saat jäsenkortin esittämällä. Yhteystiedot: p. 045 6040709, Harjavallankatu 23, molempien vastaanotto Salonki Divaneran tiloissa! Suosittelemme lämpimästi Suvin ja Maijan palveluita!

Tietosuojaseloste

Ohessa löydät selosteen henkilötietojen käytöstä yhdistyksemme toiminnassa.

/ckeditor_assets/attachments/24/tietosuojaseloste.pdf